Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen ?
Na het afronden van je bestelling sturen wij je een bevestigingsmail. Als je deze bevestigingmail hebt ontvangen kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen.

Ik wil mijn bestelling annuleren , kan dat?
Ja stuur een e-mail naar info@mimamode.nl

Levering
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
De leveringstermijn bedraagt gemiddeld 1 werkdag.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja dat kan. Je geeft bij het invullen van je gegevens het gewenste adres in.

Er is een artikel niet meegeleverd , hoe kan dit?
Wij doen ons uiterste best een up-to-date assortiment te tonen op onze site. Mocht dit een enkele keer niet het geval zijn, sturen wij eerst een mail dat het product tijdelijk niet voorradig is. Hierbij heeft u zelf de keuze of u de bestelling in delen wilt ontvangen of wilt wachten tot de bestelling compleet is. Het kan ook zo zijn dat een artikel niet meer binnen komt, dan heeft u de mogelijkheid de bestelling te annuleren of een soortgelijk product uit te zoeken. Wij sturen hier ook altijd een mail voor zodat u zelf deze keuze kunt maken

Verzending
Uw bestelling wordt bij u bezorgd met DHL De leveringstermijn bedraagd gemiddeld 1/2 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. U ontvangt een mail van DHL wanneer wij het pakket aan hun hebben overgedragen met de Track en trace.

Mima Moda zal zich zo goed mogelijk inspannen om voornoemde leveringstermijn te realiseren.

Voor elke bestelling rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Vanaf € 75,- verzenden wij gratis.

Ideal/Creditcard
Hoe werkt betalen met IDEAL?
Met IDEAL kun je betalen met het bekende internetbankierprogramma van je bank. Uw doorloopt dezelfde stappen als uw bij internetbankieren gewend bent.

PayPal

U betaald met Uw persoonlijke paypal-account.

Online reserveren en betalen in de winkel

U doet een online bestelling en haalt deze af in de winkel waar U deze dan ook betaald.

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)
AfterPay voert voor Mima Mode het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Mima Mode betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250,- .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Bankoverschrijving/Mister cash/Bancontact 

Voor onze klanten uit geheel europa bieden we deze mogelijkheden

Blijf op de hoogte van onze nieuwste collectie en aanbiedingen en ontvang 10%  korting op Uw eerste bestelling

Kortigscode: nieuwsbrief



Retourneren en ruilen
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. U kunt uw bestelling gratis retour sturen naar onze webwinkel. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mimamode.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Voor Uw en ons gemak voegen we altijd een retourformulier bij de bestelling.

Download het retourformulier

WAAR KAN IK TERECHT MET MIJN TIPS, OPMERKINGEN OF KLACHTEN?
Wij vinden je mening erg belangrijk en horen graag wat je van onze website, de producten en onze dienstverlening vindt en hoe we deze nog verder kunnen verbeteren. Daarom kun je altijd contact met ons opnemen per e-mail op info@mimamode.nl

KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN NA MIJN BESTELLING?
U kunt het verzendadres wijzigen, wanneer de aanbieding nog actief is. Op het moment dat de aanbieding is verlopen is het niet meer mogelijk om het verzendadres nog te wijzigen. Wilt u het verzendadres dan toch wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice, dan maken wij dat direct in orde.